Systemy sprzedaży

Ekran realizacji zamówień - rozwiązanie dla gastronomii

Ekran realizacji zamówień to rozwiązanie, dzięki któremu klienci będą mogli na bieżąco monitorować status realizacji swojego zamówienia. Prezentacja statusu realizacji zamówień odbywa się za pomocą specjalnie przygotowanej aplikacji wyświetlanej na ekranie. Aplikacja podzielona jest na trzy sekcje: "W trakcie realizacji", w której znajdują się zamówienia aktualnie realizowane, oraz "Gotowe do odbioru", w której znajdują się zamówienia już zrealizowane, gotowe do odebrania przez klienta. Trzecia sekcja natomiast służy do prezentowania statycznej grafiki Dzięki temu, że klienci obserwują status realizacji swojego zamówienia, automatycznie obserwują także trzecią sekcję, którą można wykorzystać jako nośnik reklamowy. Istnieje możliwość wyświetlania grafiki na całym ekranie, tworząc tło dla wyświetlanego ekranu.

Wygląd ekranu:



Za pomocą ekranu realizacji zamówień:
- zautomatyzujesz proces odbioru zamówień
- skupisz uwagę klientów na reklamie, którą możesz umieścić na ekranie
- Twój personel nie będzie tracił czasu na przywoływanie klientów
Jak to działa?
Przy złożeniu zamówienia za pomocą programu PC-Gastronom klient otrzymuje wydrukowany numer swojego zamówienia. Automatycznie numer zamówienia pojawia się w sekcji "W trakcie realizacji", natomiast kucharz lub osoba wydająca zamówienie wybiera na ekranie tabletu przygotowany numer zamówienia, przez co zostanie on automatycznie przesunięty do sekcji "Gotowe do odbioru". Ponowne "kliknięcie" w ten numer spowoduje usunięcie go z ekranu zamówień.

Przykład wydruku numeru zlecenia:


Urządzenia niezbędne do działania aplikacji:
- tablet lub laptop z systemem operacyjnym Android. Na tym urządzeniu odznaczane zostają zamówienia, które zostały zrealizowane / odebrane przez klienta (opcjonalnie: zdalny pilot, za pomocą którego można zarządzać zamówieniami)
- ekran do podglądu dla klientów

Zdalny pilot:
Zdalny pilot (aplikacja na smartfony z androidem) łączy się przy pomocy sieci bezprzewodowej z Ekranem zamówień i wysyła informację o zmianie atrybutu do konkretnego zlecenia.
Aktualizacja atrybutu powoduje przesunięcie numeru zlecenia do gotowych.

Podgląd aplikacji:


Koszt aplikacji "Ekranu realizacji zamówień" dostępny jest na naszej stronie internetowej www.insoft.com.pl/cennik w sekcji PC-Gastronom - program dla gastronomii.
Aplikacja dostępna jest od wersji 7.4.57.x programu PC-Gastronom

Poznaj nasze inne rozwiązania oparte o program PC-Gastronom, które ułatwiają pracę restauracji, pizzerii, stołówek i innych lokali gastronomicznych:
- Bonownik - aplikacja dla kelnera wspierająca proces zamówień bezpośrednio przy stoliku
- Ekran klienta - aplikacja, która umożliwia wyświetlanie pozycji aktualnie tworzonego paragonu, a także grafik reklamowych na osobnym ekranie skierowanym w stronę klienta
- Ekran kuchenny - ekran, za pomocą którego złożone zamówienia błyskawicznie trafiają na kuchnię.

Aby dowiedzieć się więcej o module Ekranu Realizacji Zamówień oraz rozwiązaniu PC-Gastronom, skontaktuj się z nami: market@insoft.com.pl, tel. +48 12 415-23-72.