Systemy sprzedaży


PC-Market w sklepach Astra

Firma Jantar - Autoryzowany Partner Insoft - po raz kolejny może pochwalić się wdrożeniem kas samoobsługowych, które współpracują z programami firmy Insoft - PC-Market oraz PC-POS. Tym razem na takie rozwiązanie zdecydowała się wrocławska Astra Sp. z o. o., decydując się na instalację kas samoobsługowych

Zobacz więcej
PC-Market w sieci sklepów "Mirabelka"

"Mirabelka" to kolejna sieć sklepów, która zaufała sprawdzonemu programowi PC-Market do obsługi swoich placówek. Mirabelka to sieć sklepów spożywczych zlokalizowanych na terenie województwa mazowieckiego i lubelskiego. Aktualnie ponad 300 sklepów należy do sieci "Mirabelka".

Zobacz więcej
PC-POS zainstalowany na kasach samoobsługowych

Kasa samoobsługwa pełni funkcję stanowiska sprzedaży, na którym klient sam dokonuje czynności związanych z zakupem produktów. Klient sam, bez asysty obsługi sklepu, skanuje towary oraz dokonuje płatności za zakupione towary - w formie gotówki bądź kartą płatniczą. Pracę urządzeń samoobsługowych wspomaga aplikacja PC-POS - intuicyjny, prosty w obsłudze program sprzedażowy, dzięki któremu proces sprzedażowy przebiega sprawnie i bezproblemowo.

Zobacz więcej
Reklama zintegrowana z PC-POS

Rozwiązanie reklamy przykasowej umożliwia m. in. aktywną interakcję na linii sprzedawca - klient, której efektem jest zwiększenie sprzedaży za pomocą ekranu stanowiska POS, skierowanego do klienta. Podczas zakupu jednego z towarów, klientowi prezentowany jest produkt, który stworzy kompletny, satysfakcjonujący dla klienta zestaw.

Zobacz więcej
Fasttrack - oprogramowanie Insoft do obsługi stołówek

Rozwiązanie Fasttrack oparte na programie PC-POS dedykowne jest dla przedsiębiorstw, które poszukują sprawnego systemu do funkcjonowania kantyn, stołówek, gdzie najważniejszą kwestią jest czas obsługi, łatwość obsługi urządzenia oraz funkcjonalność.

Zobacz więcej
Wpłatomat zintegrowany z programem PC-POS

Główną cechą "Retail Box" - stanowiska kasowego wraz z wpłatomatem jest odciążenie pracy personelu z czynności przyjmowania zapłaty za produkt. Klient, po wcześniejszym wyborze produktu - sam dokonuje procesu płatności - za pomocą wpłatomatu. Takie rozwiązanie pozwala pracownikom skupić się na przygotowaniu i wydaniu zakupionego towaru. "Retail Box" to idealne rozwiązanie dla takich lokali gastronomicznych jak lodziarnia kawiarnia czy lokale typu bistro.

Zobacz więcej
Integracja Konsoli Kupca z systemem ERP

Konsola Kupca umożliwia sprawne zarządzanie siecią sklepów zarówno własnych jak i franczyzowych. Rozszerzeniem programu są aplikacje dostępne z poziomu przeglądarki internetowej - PC-Raporty oraz PC-Cenniki. Za pomocą aplikacji możliwe jest prowadzenie działalności bez względu na miejsce przebywania.

Zobacz więcej
Archiwizacja danych PC-Market w chmurze

Aplikacja "BPArchiw" umożliwia automatyczną archiwizację danych z programu PC-Market. Program pozwala także na zdalne wywołanie operacji serwisowych, zestawienie tunelu VPN do dostępu zdalnego, pobrania informacji o stanie komputera z bazą jak i samej bazy.

Zobacz więcej
PC-Market w Wielkiej Brytanii - sprawdzarki cen z drukarkami

PC-Market to także wiele instalacji poza granicami Polski. PC-Market zarządza sklepami m. in. w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Oprogramowanie posiada zarówno polską jak i angielską wersję jezykową, a przede wszystkim program dostosowany jest do przepisów handlowych obowiązujących w Anglii.

Zobacz więcej
Konwertery RS-232 a współpraca na linii PC-Market - urządzenia peryferyjne

Zastosowanie konwerterów przy współpracy z PC-Marketem umożliwia: podłączanie urządzeń nie posiadających interface LAN do systemu z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury sieciowej, integrację rozproszonych stanowisk sprzedaży poprzez sieć WAN oraz wykorzystanie konwerterów do fiskalizowania paragonów z kilku stanowisk sprzedaży na jedną drukarkę fiskalną (Drkufisk).

Zobacz więcej
PC-Market w nowym sklepie Lewiatan Małopolska

W nowym sklepie siecii Lewiatan zainstalowany został program magazynowy PC-Market, a na stanowiskach sprzedaży program PC-POS. Część sklepów w sieci Lewiatan Małopolska podlega centralnemu zarządzaniu, które umożliwia Konsola Kupca. Wdrożenie oprogramowania Insoft wykonane zostało przez firmę Polkas - Autoryzowanego Partnera Insoft.

Zobacz więcej
PC-Market wspomaga sprzedaż w internecie

PC-Market przystosowany jest do współpracy ze sklepami internetowymi, m.in. z platformami Selly Shop oraz Magento, obsługującymi sprzedaż w internecie. Wykonane integracje pozwalają na płynną wymianę danych pomiędzy sklepem internetowym a programem PC-Market, na bieżąco aktualizując ceny towarów w sklepie internetowym i stan towarów na magazynie

Zobacz więcej
Kasy samoobsługowe w sieci Alma Market z programami Insoft

Firma Jantar - Autoryzowany Partner Insoft - wdrożyła kolejne kasy samoobsługowe w sieci sklepów. Tym razem na instalację kas obsługiwanych przez samych klientów postawiła sieć delikatesów Alma Market. Stanowiska samoobsługowe posiadają prosty i intuicyjny interfejs programu PC-POS 7.

Zobacz więcej
PC-Market w sieci "Sklep Polski"

Sieci sklepów działające na rynku, charakteryzują się różnymi metodami zarządzania. W przypadku sieci sklepów "Sklep Polski" mamy do czynienia z franczyzą "twardą", czyli dość ścisłym powiązaniem właściciela sklepu z siecią. Za sprawne działanie procesu zakupowego na linii sieć - sklep odpowiada program PC-Market.

Zobacz więcej
PC-Market i Konsola Kupca jako system obsługi sklepów

Jak sprawnie zarządzać sklepami w sieci ? Połączenie programów PC-Market oraz Konsola Kupca umożliwia właścicielowi sieci kierowanie pracą sklepów oraz monitorowanie czynności zachodzących na danym sklepie, np. zamawianiem towarów czy zablokowaniem możliwości zmiany ceny towaru.

Zobacz więcej
PC-Market w sklepach osiedlowych

Nie tylko wiodące sieci sklepów wybierają oprogramowanie firmy Insoft. PC-Market to także rozwiązanie dla mniejszych sieci sklepów osiedlowych, działających pod jednym szyldem. Dzięki programowi PC-Market możliwe jest zarządzanie kilkoma rozproszonymi sklepami, bez konieczności ich odwiedzania.

Zobacz więcej
Program PC-POS w sieci sklepów - Kasy Samoobsługowe

Kasy samoobsługowe są urządzeniami, pozwalającymi klientowi na samodzielne zakupy - od skanowania produktów do zapłaty za towar. Oprogramowanie PC-POS - przeznaczone do obsługi kas - jest prostym a zarazem wysoce intuicyjnym rozwiązaniem dla klienta robiącego zakupy.

Zobacz więcej
Wdrożenie Microsoft Dynamics CRM dla DRE

Insoft wdrożył i przystosował system Microsoft CRM dla firmy DRE Sp. z o.o. - polskiego producenta drzwi i ościeżnic. System CRM wspomaga efektywne zarządzanie informacją o klientach, dostawcach, działaniach, jak również korespondencją i terminami spotkań. MS CRM pomaga zarządzać pracą grupową m.in. w postaci dystrybucji zadań do odpowiednich kolejek i osób. Microsoft CRM tworzy spójną bazę danych, która wspomaga pracę działu handlowego i marketingu. MS CRM został także zintegrowany z platformą pocztową IBM Lotus Notes Domino

Zobacz więcej
Blirt S.A. korzysta z systemu INSOFT CRM

Insoft wdrożył system Insoft CRM w firmie badawczo-rozwojowej Blirt S.A. Zintegrowano pocztę elektroniczną opartą na Lotus Notes i uruchomiono komunikator biznesowy Lotus Sametime. Dodatkowy moduł wspomaga działania firmy w zakresie przygotowywania ofert i zamówień bazujących na produktach dobieranych indywidualnie do profilu klienta

Zobacz więcej
Insoft wdrożył system Microsoft CRM w firmie Novitus S.A.

System CRM tworzy spójną bazę danych, która wspomaga pracę działów handlowego i marketingu, oraz koordynuje obsługę serwisową klientów. Oprogramowanie CRM zintegrowano m.in. z systemem SAP i centralą telefoniczną oraz uzupełniono o szereg funckjonalności i raportów dostosowanych do specyfiki działalności firmy

Zobacz więcej
Insoft wdrożył Microsoft CRM w Higiena System

Rozbudowane możliwości systemu pozwalają na tworzenie i zachowanie przejrzystego obrazu współpracy z klientem na wszystkich etapach - począwszy od momentu nawiązania relacji, przez sprzedaż, aż po późniejszą opiekę posprzedażną i pomoc serwisową

Zobacz więcej
Microsoft CRM dla 280 użytkowników z grupy Barentz Europe

Insoft wdrożył i przystosował system Microsoft Dynamics CRM 4.0 dla potrzeb grupy Barentz - dystrybutora na rynku surowców i dodatków dla przemysłu. Wdrożeniem objęto 280 użytkowników, w kilku krajach europejskich m.in. w Holandii, Belgii, Polsce, Niemczech, Czechach, Wielkiej Brytanii i Danii

Zobacz więcej
DNS Polska wdrożył system Insoft CRM

DNS Polska zakończył wdrożenie systemu Insoft CRM do zarządzania kontaktami z klientami. System zbudowany na bazie Lotus Notes został dostosowany pod kątem działalności firmy, zwłaszcza w zakresie integracji danych ERP oraz obsługi procesów biznesowych

Zobacz więcej
Model Opakowania wdrożył Insoft CRM

Firma Model Opakowania Sp. z o.o. wdrożyła rozwiązania Insoft dla Lotus Notes zawierające CRM, obieg dokumentów, zarządzanie jakością oraz integrację danych z systemem SAP®

Zobacz więcej
Wdrożenie Insoft CRM w kancelarii Wardyński i Wspólnicy

INSOFT zakończył wdrożenie systemu "Insoft CRM - System Obsługi Kancelarii” w kancelarii Wardyński i Wspólnicy - jednej z największych kancelarii prawniczych w Polsce

Zobacz więcej
Insoft CRM w firmie Pfleiderer Grajewo S.A. i Pfleiderer Prospan S.A.

System Insoft CRM wdrożony został u wiodących europejskich dostawców dla przemysłu meblarskiego, w firmie Pfleiderer Grajewo i Pfleiderer Prospan S.A.

Zobacz więcej
PMR korzysta z rozwiązania INSOFT CRM

PMR zakończył wdrożenie dostosowanego do swoich potrzeb systemu INSOFT CRM

Zobacz więcej
Morska Agencja Gdynia wdrożyła INSOFT CRM

MAG już korzysta z możliwości systemu Insoft CRM i platformy Lotus Domino/Notes

Zobacz więcej
Powen S.A. wdraża Insoft CRM na platformie Lotus Domino Notes

Kolejne etapy wdrożenia INSOFT CRM w Powen S.A. obejmują uruchomienie platformy Lotus Domino Notes dla 350 użytkowników, zarządzanie kontaktami handlowymi oraz system ISOform 9001 do zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2000

Zobacz więcej
Insoft CRM wdrożony w Fabryce Dywanów Agnella S.A.

Dzięki integracji systemu Insoft CRM z infrastrukturą informatyczną ERP firma Agnella S.A. otrzymała narzędzie do centralnego zarządzania informacją o kontaktach firmy z klientami i dostawcami

Zobacz więcej
Compendium CE dalej usprawnia swoje działania

Compendium wspólnie z firmą Insoft rozpoczęło wdrożenie kolejnej aplikacji opartej o platformę Lotus Domino.

Zobacz więcej
Ricoh Polska korzysta z INSOFT CRM

Ricoh Polska zakończył wdrożenie systemu Insoft CRM firmy Insoft sp. z o.o.

Zobacz więcej
Baumann Mostostal wdrożył INSOFT CRM

Wdrożenia systemu INSOFT CRM w Baumann Mostostal zostało ukończone

Zobacz więcej
RR Donnelley - wdrożenie INSOFT CRM

RR Donnelley Europe - aplikacja INSOFT CRM dla Lotus Notes wdrożona została we wszystkich polskich i europejskich oddziałach największego na świecie koncernu w branży drukarskiej

Zobacz więcej
Wdrożenia systemu Insoft CRM w Drumet S.A., Murapol i S4E

Wdrożenia systemu INSOFT CRM w Drumet, Murapol, S4E

Zobacz więcej
Euronit zakończył wdrożenie systemu Insoft CRM oraz ISOform 9001

Euronit - zakończył wdrożenie systemu INSOFT CRM: kontakty handlowe, uruchomienie integracji z systemem ERP Scala oraz ISOform 9001 do zarządzania jakością

Zobacz więcej
Barentz wdrożył INSOFT CRM

Barentz Sp. z o.o. wdrożył system INSOFT CRM dla Lotus Notes. Głównym zadaniem wdrożenia było uporządkowanie informacji gromadzonej na temat otoczenia, relacji i kontaktów biznesowych firmy.

Zobacz więcej
Norma Group Polska - INSOFT CRM w branży samochodowej

Wdrożenie w branży samochodowej INSOFT CRM połączonego z serwerem faksowym Extrafax® i aplikacją ISOform 9001 dla której jest źródłem zapisów dla mierników procesów (04.2005)

Zobacz więcej
Compendium CE wdrożyło Insoft CRM

Pierwsze wdrożenie systemu INSOFT CRM w branży szkoleniowej zakończone

Zobacz więcej
Inpol-Krak wdrożył ISOform 9001

Inpol-Krak korzystający od wielu lat z rozwiązań Insoftu (CRM od 10.2000) wdrożył system ISOform 9001 do zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2000 (03.2005).

Zobacz więcej