Zarządzanie personelem Zadaniem modułu PERSONEL jest zwiększenie efektywności zarządzania pracownikami w ramach systemu Insoft CRM. Podstawowe korzyści płynące z wykorzystania aplikacji PERSONEL: Ogranicza czas poświęcany przez pracowników na czynności administracyjne (w skrajnych przypadkach nawet o 90%) dzięki zautomatyzowaniu takich czynności jak planowanie urlopu, rozliczanie delegacji. Zaoszczędzony czas pracownicy mogą przeznaczyć na wykonywanie swoich podstawowych obowiązków - zwiększają zatem swoją wydajność. Usprawnia pracę działu personalnego, dzięki prowadzeniu ewidencji dokumentów pracowniczych (umowa o pracę, umowa o korzystanie z samochodu służbowego, świadectwo pracy itp.) oraz automatycznemu przypominaniu o terminach badań lekarskich, szkoleń BHP itp. Polepsza komunikację między zarządem firmy a pracownikami. Umożliwia bowiem tworzenie procedur postępowania i zasad wynagradzania a następnie udostępnia je pracownikom. Zwiększa motywację pracownika, dzięki rzetelnemu informowaniu pracownika o czasie przepracowanym i aktualnych zasadach naliczania jego pensji Ułatwia pracę kierowników dając im wgląd w czas przepracowany przez ich podwładnych oraz umożliwia ocenę pracownika. Dzięki aplikacji PERSONEL pracownik nie musi już chodzić do działu personalnego aby poinformować o zmianie adresu - może to zrobić z własnego stanowiska pracy. Zaplanowanie urlopu wypoczynkowego, wypełnienie wniosku oraz jego zatwierdzenie nie wymaga biegania po firmie - wniosek urlopowy przesyłany jest drogą elektroniczną do wskazanej osoby. Wypełnienie dokumentu delegacji również nie stanowi żadnego problemu - aplikacja na podstawie informacji zawartych w kartotece pracownika oraz danych wprowadzonych danych przez pracownika wyliczy automatycznie koszty delegacji. Na koniec, wszystkie te informacje mogą automatycznie zostać przesłane do systemu kadrowo-płacowego firmy, odciążając w ten sposób w znaczny sposób pracowników działu personalnego. Są to tylko niektóre z możliwości aplikacji PERSONEL. Ponadto Aplikacja PERSONEL: Umożliwia prowadzenie ewidencji innych typów nieobecności np. wyjść prywatnych, wyjść służbowych, zwolnień lekarskich itp. Przypomina o terminach takich działań jak np.: konieczności odnowienia umowy o pracę, kończącym się terminie ważności badań lekarskich lub potrzebie wysłania na szkolenie BHP Zawiera informacje kadrowe pracownika oraz prowadzi ewidencję wyposażenia, które jest przydzielane pracownikowi do wykonania jego obowiązków służbowych Umożliwia generowanie szeregu dokumentów kadrowych na podstawie zgromadzonych danych np.: umowa o pracę, zmiana stawki wynagrodzenia (aneks do umowy), umowa o korzystanie z samochodu prywatnego do celów służbowych, świadectwo pracy, itp. W zakresie norm 9001 umożliwia m.in. gromadzenie i egzekwowanie wymagań szkoleniowych dotyczących pracowników zatrudnionych na konkretnych stanowiskach pracy, obsługę spotkań i Kół Jakości związanych z Systemem Zarządzania Jakością. Dzięki możliwościom integracji z systemami informatycznymi firmy, aplikacja PERSONEL może również być źródłem informacji dla pracowników. Dane wprowadzane i gromadzone przez inne systemy mogą być pobierane i prezentowane w Insoft CRM. Aplikacja PERSONEL może być zintegrowana z systemem kadrowo-płacowym przedsiębiorstwa oraz systemem RCP (Rejestracji Czasu Pracy). Poufność danych jest gwarantowana dzięki mechanizmom praw dostępu. Część gromadzonej informacji udostępniana jest wszystkim pracownikom, część wyłącznie przełożonym, a pozostałe tylko wybranym osobom w zależności od pełnionej funkcji np. prezesowi, bezpośredniemu przełożonemu lub pracownikowi działu kadr. Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, crm@insoft.com.pl Program dla sklepu Dla sieci sklepów Dla restauracji Dla stacji paliw Zakup Napisz do nas