Systemy sprzedaży

Zakończone wdrożenia

Hako Polska - CRM na Linux

Hako Polska sp. z o.o. zakończył w listopadzie 2001 wdrożenie systemu Insoft CRM do zarządzania kontaktami z klientami. Dane o klientach i produktach gromadzone są na serwerze Linux w bazach Lotus Notes.


Wdrożenie rozproszonego systemu Insoft CRM objęło centralę firmy Hako w Krakowie i trzy oddziały - w Warszawie, Poznaniu i Szczecinie. Oddziały połączone są z centralą poprzez Internet, a dostęp do danych zabezpiecza m.in. system weryfikacji i szyfrowania oparty na kluczu prywatnym i publicznym (PKI). Mechanizm replikacji danych o klientach pozwala automatycznie uzgadniać wiedzę między centralą firmy, oddziałami oraz handlowcami pracującymi w terenie.

Dzięki zastosowaniu
Insoft CRM uporządkowano i zreorganizowano działania handlowe firmy oraz usprawniono zarządzanie ofertą handlową. Wykorzystując moduł HelpDesk podniesiono jakość obsługi klienta ułatwiając dostęp handlowcom i klientom do dokumentacji technicznej dotyczącej oferowanych produktów.


Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, www.insoft.com.pl, crm@insoft.com.pl