<h5>HelpDesk</h5> System wsparcia technicznego będący elementem Insoft CRM ułatwia sprawną obsługę Klienta. Dzięki integracji z systemem ERP już w trakcie pierwszego kontaktu dysponujemy charakterystyką zarówno klienta jak również produktów, które zakupił w naszej firmie. Korzystając z wiedzy zgromadzonej w bazach typu HelpDesk możemy szybko rozwiązać problem Klienta. Z kolei Encyklopedia Marketingowa pozwoli przedstawić Klientowi ofertę uzupełniającą. Gromadzenie informacji przez dział techniczny, marketing, dział handlowy i serwis pozwala uzyskać kompletną wiedzę o produktach w wielu płaszczyznach. Aplikacje wsparcia technicznego oferują: Szybkie przeglądanie oferty handlowej z możliwością jej rozbudowy i dodawania uwag Gromadzenie i udostępnianie informacji o produktach (opiekun produktu, dane techniczne, nowości, doświadczenia z eksploatacji, instrukcje obsługi, ceny zakupu, ceny sprzedaży, upusty dla dealerów, porównanie z produktami konkurencji) Analizę informacji zbieranej wokół konkretnego produktu lub grup produktów, dostawców. Gromadzenie informacji o rozwiązaniach opartych na oferowanych produktach Dostęp do wszystkich plików w których są informacje o danym produkcie Odnośniki do notatek technicznych stworzonych wewnątrz firmy Tworzenie odnośników do korespondencji z przedstawicielem producenta (sprawy techniczne i handlowe) Informacje dotyczące opiekuna produktu Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, Lotus@insoft.com.pl Program dla sklepu Dla sieci sklepów Dla restauracji Dla stacji paliw Zakup Napisz do nas