Systemy sprzedaży


<h5>HelpDesk</h5>


System wsparcia technicznego będący elementem Insoft CRM ułatwia sprawną obsługę Klienta. Dzięki integracji z systemem ERP już w trakcie pierwszego kontaktu dysponujemy charakterystyką zarówno klienta jak również produktów, które zakupił w naszej firmie.

Korzystając z wiedzy zgromadzonej w bazach typu HelpDesk możemy szybko rozwiązać problem Klienta.

Z kolei Encyklopedia Marketingowa pozwoli przedstawić Klientowi ofertę uzupełniającą.

Gromadzenie informacji przez dział techniczny, marketing, dział handlowy i serwis pozwala uzyskać kompletną wiedzę o produktach w wielu płaszczyznach.
HelpDesk

Aplikacje wsparcia technicznego oferują:
  • Szybkie przeglądanie oferty handlowej z możliwością jej rozbudowy i dodawania uwag
  • Gromadzenie i udostępnianie informacji o produktach (opiekun produktu, dane techniczne, nowości, doświadczenia z eksploatacji, instrukcje obsługi, ceny zakupu, ceny sprzedaży, upusty dla dealerów, porównanie z produktami konkurencji)
  • Analizę informacji zbieranej wokół konkretnego produktu lub grup produktów, dostawców.
  • Gromadzenie informacji o rozwiązaniach opartych na oferowanych produktach
  • Dostęp do wszystkich plików w których są informacje o danym produkcie
  • Odnośniki do notatek technicznych stworzonych wewnątrz firmy
  • Tworzenie odnośników do korespondencji z przedstawicielem producenta (sprawy techniczne i handlowe)
  • Informacje dotyczące opiekuna produktu



Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, Lotus@insoft.com.pl