Systemy sprzedaży

ISOForm 9001

ISOForm 9001 jest zestawem aplikacji wspomagających skuteczne wdrożenie i doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001.
Księga Jakości

ISOForm 9001 pozwala zarządzać m.in.:
  • Dokumentacją ISO 9001, włącznie z procesem recenzji, dystrybucji, aktualizacji i archiwizacji dokumentów
  • Audytami wewnętrznymi
  • Działaniami korygującymi i zapobiegawczymi
  • Przeglądami kierownictwa
  • Kontaktami z klientami
  • Kontaktami z dostawcami, w tym procesem ich kwalifikacji
  • Reklamacjami
  • Sprawami handlowymi (w tym ofertowanie i umowy)
  • Sprzętem, wyposażeniem pomiarowym i oprogramowaniem
  • Personelem i szkoleniami.

ISOForm 9001 pozwala w łatwy sposób:
  • Komunikować oczekiwania i zadania
  • Koordynować pracę
  • Kontrolować stan i sposób wykonania zadań.

ISOForm 9001 bazuje na elektronicznym obiegu dokumentów - pozwala to:
  • Istotnie skrócić czas potrzebny do udostępnienia nowego lub zmodyfikowanego dokumentu
  • Wyeliminować papierowy obieg dokumentacji i zapisów w firmie
  • Zautomatyzować powiadamianie wszystkich zainteresowanych osób o zmianach w dokumentacji.

ISOForm 9001 to rozwiązanie przeznaczone na platformę Lotus Domino/Notes:
  • Proste w instalacji i wygodne w użyciu
  • Zintegrowane z pocztą elektroniczną
  • Wyposażone w autoryzację dokumentów opartą na podpisie elektronicznym.
Audyty wewnętrzne i działania korygujące
ISOForm 9001 składa się z następujących modułów:
  • Aplikacja Dokumenty ISO 9001 wspomaga zarządzanie dokumentacją Systemu Jakości, pozwala na nadzorowanie dokumentu na każdym etapie jego cyklu rozwoju, automatyzuje rozpowszechnianie dokumentów. Kluczem obiegu dokumentów jest powiadamianie pocztą elektroniczną zintegrowane z dokumentami w bazie Lotus Notes.
  • Aplikacja Audit jest sprzężona z aplikacją Dokumenty ISO i służy do przygotowywania, przeprowadzania i dokumentowania auditów wewnętrznych Systemu Zarządzania Jakością oraz do nadzorowania przebiegu działań korygujących i zapobiegawczych.
  • Aplikacja Sprzęt i Oprogramowanie umożliwia rejestrowanie i nadzorowanie całego sprzętu, wyposażenia i oprogramowania będącego w użytkowaniu firmy, w tym wymagającego okresowego wzorcowania.
  • Aplikacja Insoft CRM - Kontakty Handlowe umożliwia zarządzanie informacjami związanymi z kontrahentami: klientami, potencjalnymi klientami, użytkownikami końcowymi, dostawcami, w tym także usług audytorskich ISO 9001 oraz jednostkami certyfikującymi ISO. Jest to fragment rozwiązania Insoft CRM zintegrowany z bazami ISO 9001. W ramach bazy Insoft CRM rejestrowane są zapisy związane m.in. z procesami: handlowymi (zapytania, oferty i umowy), realizacji zamówień, zakupów (w tym kwalifikacji dostawców), obsługi klienta (w tym reklamacje i zgłoszenia - rejestrowanie i obsługa reklamacji zgłaszanych przez klientów).
  • Aplikacja Personel w zakresie norm ISO 9001 umożliwia m.in. gromadzenie i egzekwowanie wymagań szkoleniowych dotyczących pracowników zatrudnionych na konkretnych stanowiskach pracy, obsługę spotkań i Kół Jakości związanych z Systemem Zarządzania Jakością, inicjowanie działań będących wynikiem spotkania lub Koła Jakości, przypisywanie ich wyznaczonym osobom i dokumentowanie wyników działań związanych z realizacją zadania. Aplikacja Personel pozwala także prowadzić elektroniczną wersję Teczki Pracownika.

Wdrożenia ISOform 9001 prowadzone są także przez partnerów Insoft.

Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, iso@insoft.com.pl