ISOForm 9001
ISOForm 9001 jest zestawem aplikacji wspomagających skuteczne wdrożenie i doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001.
ISOForm 9001 pozwala zarządzać m.in.:
- Dokumentacją ISO 9001, włącznie z procesem recenzji, dystrybucji, aktualizacji i archiwizacji dokumentów
- Audytami wewnętrznymi
- Działaniami korygującymi i zapobiegawczymi
- Przeglądami kierownictwa
- Kontaktami z klientami
- Kontaktami z dostawcami, w tym procesem ich kwalifikacji
- Reklamacjami
- Sprawami handlowymi (w tym ofertowanie i umowy)
- Sprzętem, wyposażeniem pomiarowym i oprogramowaniem
- Personelem i szkoleniami.
ISOForm 9001 pozwala w łatwy sposób:
- Komunikować oczekiwania i zadania
- Koordynować pracę
- Kontrolować stan i sposób wykonania zadań.
ISOForm 9001 bazuje na elektronicznym obiegu dokumentów - pozwala to:
- Istotnie skrócić czas potrzebny do udostępnienia nowego lub zmodyfikowanego dokumentu
- Wyeliminować papierowy obieg dokumentacji i zapisów w firmie
- Zautomatyzować powiadamianie wszystkich zainteresowanych osób o zmianach w dokumentacji.
ISOForm 9001 to rozwiązanie przeznaczone na platformę Lotus Domino/Notes:
- Proste w instalacji i wygodne w użyciu
- Zintegrowane z pocztą elektroniczną
- Wyposażone w autoryzację dokumentów opartą na podpisie elektronicznym.
ISOForm 9001 składa się z następujących modułów:
- Aplikacja Dokumenty ISO 9001 wspomaga zarządzanie dokumentacją Systemu Jakości, pozwala na nadzorowanie dokumentu na każdym etapie jego cyklu rozwoju, automatyzuje rozpowszechnianie dokumentów. Kluczem obiegu dokumentów jest powiadamianie pocztą elektroniczną zintegrowane z dokumentami w bazie Lotus Notes.
- Aplikacja Audit jest sprzężona z aplikacją Dokumenty ISO i służy do przygotowywania, przeprowadzania i dokumentowania auditów wewnętrznych Systemu Zarządzania Jakością oraz do nadzorowania przebiegu działań korygujących i zapobiegawczych.
- Aplikacja Sprzęt i Oprogramowanie umożliwia rejestrowanie i nadzorowanie całego sprzętu, wyposażenia i oprogramowania będącego w użytkowaniu firmy, w tym wymagającego okresowego wzorcowania.
- Aplikacja Insoft CRM - Kontakty Handlowe umożliwia zarządzanie informacjami związanymi z kontrahentami: klientami, potencjalnymi klientami, użytkownikami końcowymi, dostawcami, w tym także usług audytorskich ISO 9001 oraz jednostkami certyfikującymi ISO. Jest to fragment rozwiązania Insoft CRM zintegrowany z bazami ISO 9001. W ramach bazy Insoft CRM rejestrowane są zapisy związane m.in. z procesami: handlowymi (zapytania, oferty i umowy), realizacji zamówień, zakupów (w tym kwalifikacji dostawców), obsługi klienta (w tym reklamacje i zgłoszenia - rejestrowanie i obsługa reklamacji zgłaszanych przez klientów).
- Aplikacja Personel w zakresie norm ISO 9001 umożliwia m.in. gromadzenie i egzekwowanie wymagań szkoleniowych dotyczących pracowników zatrudnionych na konkretnych stanowiskach pracy, obsługę spotkań i Kół Jakości związanych z Systemem Zarządzania Jakością, inicjowanie działań będących wynikiem spotkania lub Koła Jakości, przypisywanie ich wyznaczonym osobom i dokumentowanie wyników działań związanych z realizacją zadania. Aplikacja Personel pozwala także prowadzić elektroniczną wersję Teczki Pracownika.
Wdrożenia ISOform 9001 prowadzone są także przez partnerów Insoft.
Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, iso@insoft.com.pl