Systemy sprzedaży

Zarządzanie personelem

Zadaniem modułu PERSONEL jest zwiększenie efektywności zarządzania pracownikami w ramach systemu Insoft CRM.

Podstawowe korzyści płynące z wykorzystania aplikacji PERSONEL:
  • Ogranicza czas poświęcany przez pracowników na czynności administracyjne (w skrajnych przypadkach nawet o 90%) dzięki zautomatyzowaniu takich czynności jak planowanie urlopu, rozliczanie delegacji. Zaoszczędzony czas pracownicy mogą przeznaczyć na wykonywanie swoich podstawowych obowiązków - zwiększają zatem swoją wydajność.
  • Usprawnia pracę działu personalnego, dzięki prowadzeniu ewidencji dokumentów pracowniczych (umowa o pracę, umowa o korzystanie z samochodu służbowego, świadectwo pracy itp.) oraz automatycznemu przypominaniu o terminach badań lekarskich, szkoleń BHP itp.
  • Polepsza komunikację między zarządem firmy a pracownikami. Umożliwia bowiem tworzenie procedur postępowania i zasad wynagradzania a następnie udostępnia je pracownikom.
  • Zwiększa motywację pracownika, dzięki rzetelnemu informowaniu pracownika o czasie przepracowanym i aktualnych zasadach naliczania jego pensji
  • Ułatwia pracę kierowników dając im wgląd w czas przepracowany przez ich podwładnych oraz umożliwia ocenę pracownika.
CRM - zarządzanie kontaktami handlowymi

Dzięki aplikacji PERSONEL pracownik nie musi już chodzić do działu personalnego aby poinformować o zmianie adresu - może to zrobić z własnego stanowiska pracy. Zaplanowanie urlopu wypoczynkowego, wypełnienie wniosku oraz jego zatwierdzenie nie wymaga biegania po firmie - wniosek urlopowy przesyłany jest drogą elektroniczną do wskazanej osoby. Wypełnienie dokumentu delegacji również nie stanowi żadnego problemu - aplikacja na podstawie informacji zawartych w kartotece pracownika oraz danych wprowadzonych danych przez pracownika wyliczy automatycznie koszty delegacji. Na koniec, wszystkie te informacje mogą automatycznie zostać przesłane do systemu kadrowo-płacowego firmy, odciążając w ten sposób w znaczny sposób pracowników działu personalnego.

Są to tylko niektóre z możliwości aplikacji PERSONEL. Ponadto Aplikacja PERSONEL:
  • Umożliwia prowadzenie ewidencji innych typów nieobecności np. wyjść prywatnych, wyjść służbowych, zwolnień lekarskich itp.
  • Przypomina o terminach takich działań jak np.: konieczności odnowienia umowy o pracę, kończącym się terminie ważności badań lekarskich lub potrzebie wysłania na szkolenie BHP
  • Zawiera informacje kadrowe pracownika oraz prowadzi ewidencję wyposażenia, które jest przydzielane pracownikowi do wykonania jego obowiązków służbowych
  • Umożliwia generowanie szeregu dokumentów kadrowych na podstawie zgromadzonych danych np.: umowa o pracę, zmiana stawki wynagrodzenia (aneks do umowy), umowa o korzystanie z samochodu prywatnego do celów służbowych, świadectwo pracy, itp.
  • W zakresie norm 9001 umożliwia m.in. gromadzenie i egzekwowanie wymagań szkoleniowych dotyczących pracowników zatrudnionych na konkretnych stanowiskach pracy, obsługę spotkań i Kół Jakości związanych z Systemem Zarządzania Jakością.

Dzięki możliwościom integracji z systemami informatycznymi firmy, aplikacja PERSONEL może również być źródłem informacji dla pracowników. Dane wprowadzane i gromadzone przez inne systemy mogą być pobierane i prezentowane w Insoft CRM.

Aplikacja PERSONEL może być zintegrowana z systemem kadrowo-płacowym przedsiębiorstwa oraz systemem RCP (Rejestracji Czasu Pracy).

Poufność danych jest gwarantowana dzięki mechanizmom praw dostępu. Część gromadzonej informacji udostępniana jest wszystkim pracownikom, część wyłącznie przełożonym, a pozostałe tylko wybranym osobom w zależności od pełnionej funkcji np. prezesowi, bezpośredniemu przełożonemu lub pracownikowi działu kadr.

Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, crm@insoft.com.pl