Mini-Market - oprogramowanie dla sieci sklepów
Mini-Market – prosty i intuicyjny program do prowadzenia sprzedaży w sklepach sieciowych
Mini-Market pozwala skupić całą uwagę personelu sklepu na prowadzeniu sprzedaży i obsłudze klienta; wszystkie inne procedury są uproszczone i zautomatyzowane, np. zamawianie i przyjmowanie towaru do sklepu.
Mini-Market - program dla sklepu w sieci
Mini-Market to oprogramowanie do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci. W takim rozwiązaniu Mini-Market jest końcówką systemu pracującą na swojej lokalnej bazie danych i wymieniającą dane on-line z bazą centralną. Wszystkie działania personelu na sklepach są ukierunkowane na sprzedaż i obsługę klientów, natomiast inne aktywności są zminimalizowane i zautomatyzowane.
Mini-Market można dostosować do potrzeb dowolnej branży dzięki rozbudowanym możliwościom konfiguracji panelu pracy kasjerów. Panel może być skonfigurowany zarówno dla ekranów dotykowych jak i zwykłych klawiatur. Produkty mogą być dowolnie opisane i sparametryzowane np. poprzez przydział do drzewa asortymentów, przez rozmiary, kolory itd. Do produktów można przypisać zdjęcia i wyświetlać je na panelach lub też w informacji o towarze.
Mini-Market zapewnia oszczędność czasu na wprowadzaniu dokumentów dostaw w sklepach – dzięki wprowadzaniu dostaw w centrali i potwierdzaniu poprawności dostaw na sklepie przy pomocy kolektorów (nie przepisuje się danych).
Mini-Market daje Personelowi w sklepie możliwość
sprawdzenia stanu towaru w innych punktach sieci i zamówienia go dla klienta.
Mini-Market obsługuje systemy lojalnościowe - zarówno te oparte na punktach jak i rabatach. Reguły ustalane są centralnie, a odczytanie karty automatycznie uwzględnia reguły rabatowe na transakcjach. System lojalnościowy pomaga skonfigurować spersonalizowaną ofertę dla klienta.
Mini-Market obsługuje urządzania typowe dla sklepu m.in.: drukarki fiskalne, drukarki paragonowe, wagi etykietujące, wagi przykasowe, sprawdzarki cen, liczniki klientów, kolektory danych, drukarki etykiet.
Mini-Market raportuje na bieżąco do Centrali dane ze sklepów, m.in. jakie sklepy miały obroty, jaką marżę zrealizowały na sprzedanych towarach, ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetkach w każdym ze sklepów
Mini-Market umożliwia podgląd stanów towarów, na bieżąco, w czasie rzeczywistym - zarówno w sklepie jak i w centrali - dzięki czemu można błyskawicznie zadecydować o dodatkowej dostawie lub przesunięciu towaru pomiędzy sklepami
Mini-Market obsługuje wersje wielojęzykowe – umożliwia to wprowadzenie jednolitego systemu dla całej sieci sklepów niezależnie od kraju lokalizacji.
Pobierz darmową wersję demo i sprawdź, dlaczego jest to rozwiązanie właśnie dla Ciebie
Zarządzanie siecią sklepów
Do zarządzania siecią sklepów wyposażonych w Mini-Market stosujemy oprogramowanie PC-Market 7 w wersji ze zdalnym zarządzaniem cenami na kasach:
PC-Market 7 w Centrali i Mini-Market w sklepach –
rozwiązanie zaprojektowane do obsługi sieci sklepów własnych. W takim modelu rolę centrali dla programów Mini-Market pełni program PC-Market. Dzięki takiemu rozwiązaniu w centrali automatycznie możemy skorzystać z wszystkich funkcjonalności i modułów jakie oferuje PC-Market. Centrala sieci sprawuje ścisły nadzór nad pracą każdego sklepu, zarządza asortymentem i cenami, prowadzi analizy i podejmuje decyzje zaopatrzeniowe.
Opis systemu dla sieci sklepów
Przykładowe branże, w których zastosowane zostało rozwiązanie PC-Market oraz Mini-Market:
-
spożywcza
-
piekarska
-
ciastkarska
-
cukiernicza
-
mięsna
-
drogeryjna
-
gastronomiczna
-
fashion
-
obuwnicza
i wielu innych.
Masz pytania dotyczące rozwiązania Mini-Market i PC-Market? Napisz do nas na
market@insoft.com.pl, lub zadzwoń: +48 12 415 23 72.