Zakończone wdrożenia INSOFT CRM w Karlshamns - Integracja danych Zakończenie wdrożenia systemu INSOFT CRM w Karlshamns pozwoliło udostępnić osobom decyzyjnym kompletną informację o klientach - w szczególności historię kontaktów, zakupów i płatności. Dzięki narzędziom analitycznym i integracji systemu CRM z modułem handlowym systemu Symfonia (R) analiza finansowa i handlowa klienta wykonywana jest w jednym "okienku". Użytkownik nie przełącza się już pomiędzy różnymi systemami IT gromadzącymi różne typy danych gdyż wszystkie te dane są dostępne w jednym miejscu. System Insoft CRM stał się centralnym punktem wiedzy o kliencie - wspierając zarówno dział handlowy jak i dział windykacji, który został dodatkowo wyposażony w narzędzia do efektywniejszego kontrolowania i obsługi zaległości płatniczych. Rozszerzenie wdrożenia o moduł Personel dla Lotus Notes pozwoliło lepiej synchronizować i nadzorować działania poszczególnych handlowców. Wdrożenie objęło centralę firmy oraz przedstawicieli handlowych. System oparty został na platformie Lotus Notes Domino 6 na serwerze Linux. Firma Karlshamns Polska Sp. z o.o. prowadzi sprzedaż specjalistycznych tłuszczów roślinnych stosowanych w przemyśle spożywczym, kosmetycznym i farmaceutycznym. Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, www.insoft.com.pl, crm@insoft.com.pl Program dla sklepu Dla sieci sklepów Dla restauracji Dla stacji paliw Zakup Napisz do nas