<h5>Obsługa klienta </h5>
Insoft CRM jest systemem zarządzania wiedzą o klientach.
Tworzenie historii kontaktów przez wiele osób oraz integracja danych z systemami transakcyjnymi pozwala na uzyskanie maksymalnej wiedzy o Kliencie. Poznanie Klienta, jego upodobań oraz jego opinii na temat naszych produktów i usług pozwala na określenie potrzeb Klienta i przygotowanie oferty.
Możliwość planowania działań w ramach prowadzonych Projektów handlowych ułatwia kontrolę terminów, zobowiązań oraz procedur obsługi Klienta.
Analiza zakończonych projektów pozwala zwiększać efektywność prowadzonych działań handlowych, jak również rozliczać poszczególnych handlowców
Znajomość aktualnego stanu sprawy usprawnia obsługę Klienta i daje mu poczucie, że jego sprawa jest dla nas najważniejsza, że pamiętamy o nim.
Informacja zbierana przez system podnosi także jakość procesu sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej Klienta.
Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, , crm@insoft.com.pl