Systemy sprzedaży


<h5>Obsługa klienta </h5>


Insoft CRM jest systemem zarządzania wiedzą o klientach.
Tworzenie
historii kontaktów przez wiele osób oraz integracja danych z systemami transakcyjnymi pozwala na uzyskanie maksymalnej wiedzy o Kliencie. Poznanie Klienta, jego upodobań oraz jego opinii na temat naszych produktów i usług pozwala na określenie potrzeb Klienta i przygotowanie oferty.
Możliwość planowania działań w ramach prowadzonych
Projektów handlowych ułatwia kontrolę terminów, zobowiązań oraz procedur obsługi Klienta.
Obsługa klienta


Analiza zakończonych projektów pozwala zwiększać efektywność prowadzonych działań handlowych, jak również rozliczać poszczególnych handlowców

Znajomość aktualnego stanu sprawy
usprawnia obsługę Klienta i daje mu poczucie, że jego sprawa jest dla nas najważniejsza, że pamiętamy o nim.

Informacja zbierana przez system
podnosi także jakość procesu sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej Klienta.

Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, , crm@insoft.com.pl