Integracja danych
System Insoft CRM oparty na Lotus Domino Notes umożliwia integrację danych pochodzących z różnych źródeł. Korzystając z pojedynczej platformy mamy szybki i łatwy dostęp do całej wiedzy gromadzonej przez organizację (np. dane z systemów sprzedaży, finansowo księgowych, zarządzania produkcją i szeregu innych).
Dla przykładu - przeglądając historię kontaktów handlowych możemy jednym kliknięciem przejść do przeglądu faktur, płatności, realizowanych zamówień, wykonanych napraw serwisowych, udzielonych rabatów, itp.
Serwer Lotus Domino zapewnia dostęp w czasie rzeczywistym do różnych systemów informatycznych. Należą do nich m.in. serwery relacyjnych baz danych (np. IBM DB2, Oracle, Sybase, MS SQL), aplikacje MRP II i ERP (np. SAP R/3, PeoplSoft). Stosowane są również rozwiązania, w których dane pobierane są periodycznie w oparciu o interfejs ODBC lub plikowe bazy danych (np. DBF, text).
Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, , crm@insoft.com.pl