Systemy sprzedaży

Zarządzanie wiedzą

System Insoft CRM umożliwia gromadzenie wiedzy na temat kontaktów, produktów, konkurencji, rynku, projektów, pracowników itp.
System umożliwia gromadzenie danych mierzalnych - takich jak ceny czy kwoty sprzedaży. Przede wszystkim jednak
system gromadzi trudno uchwytne dane niestrukturalne - takie jak luźne opinie, tekst z opisem oczekiwań Klienta, informacje o nieformalnych zależnościach itp. Bardzo często właśnie ta informacja decyduje o zdobyciu Klienta i utrzymaniu jego zadowolenia.
Zarządzanie wiedzą

Opracowanie Encyklopedii Marketingowej przyspiesza i usprawnia obsługę Klienta. Aktualne informacje na temat naszych produktów oraz produktów konkurencji, ich cen oraz właściwości zwiększają kompetencję całego zespołu, a co za tym idzie ułatwiają zdobywanie Klientów.

Znajomość potrzeb Klientów, tendencji na rynku oraz działań konkurencji pomaga opracować strategię działania na przyszłość.

Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, , crm@insoft.com.pl