Systemy sprzedaży

Zarządzanie kontaktami

Poznanie potrzeb i oczekiwań klienta decyduje o skuteczności oferty każdego przedsiębiorstwa. Firmy posiadające sprawne systemy zbierania informacji o rynku oraz umiejące komunikować się ze swoimi klientami osiągają sukces nawet na wymagających i wysoce konkurencyjnych rynkach.
CRM - zarządzanie kontaktami handlowymi

Aplikacja Insoft CRM służy do zarządzania kontaktami z klientami. Program pozwala kontrolować proces obsługi klienta, koordynuje zbieranie informacji o rynku oraz poprawia przepływ informacji wewnątrz firmy. Ułatwia także prowadzenie projektów handlowych, planowanie działań i prognozowanie sprzedaży.

Kluczem systemu jest szybki dostęp do uporządkowanej informacji o klientach. Aby odnaleźć konkretnego klienta bądź dotyczące go zdarzenia wystarczy wpisać słowa kojarzące się nam z danym kontrahentem lub sprawą. Dotyczy to nie tylko danych teleadresowych czy personalnych ale także pełnej historii kontaktów z klientem - włączając przeprowadzone rozmowy telefoniczne, spotkania, wymienianą korespondencję, przebieg negocjacji, zamówienia, ustalenia i umowy. Zawsze wiemy jaki jest aktualny stan sprawy danego klienta oraz kto i za co odpowiada. I nie musimy się zmęczyć, aby te informacje odnaleźć.


Korzystając z lepszej znajomości klienta usprawniamy jego obsługę i dajemy mu poczucie, że jego sprawa jest dla nas najważniejsza, że pamiętamy o nim. Dotyczy to całego cyklu sprzedaży oraz obsługi posprzedażnej. W efekcie klient chętniej wraca do naszej firmy przyczyniając się do zwiększenia przychodów - bez ponoszenia kolejnych kosztów marketingowych.


Oprogramowanie Insoft CRM umożliwia dostęp do ściśle wydzielonych danych osobom z działu handlowego. Dzięki temu rozmawiając z klientem handlowiec od razu wie czy np. kontrahent nie zalega z płatnościami, jakie produkty klient u nas ostatnio kupował, z czym miał problem. Co więcej, dzięki mechanizmowi replikacji informacje te mogą być dzielone między oddziałami firmy oraz udostępniane handlowcom w terenie - także poprzez Internet.

Funkcje oprogramowania Insoft CRM:

1. Łatwy dostęp do historii kontaktów handlowych
  • Dane o klientach
  • Kontakty personalne
  • Warunki handlowe
  • Oferty wysłane do klienta
  • Przebieg negocjacji
  • Ustalenia i umowy
  • Zamówienia i faktury
  • Telefony i korespondencja
2. Kontrolowanie kontaktów handlowych
  • Historia zdarzeń dotyczących klienta
  • Aktualny stan sprawy
  • Kto i za co odpowiada?
3. Poufność informacji
  • Ochrona dostępu i szyfrowanie danych (klucz prywatny i publiczny)
  • Limitowany dostęp do danych - tylko dla osób uprawnionych
  • Podpis elektroniczny gwarantujący autentyczność dokumentów
4. Integracja danych dotyczących klienta
  • Dynamiczna integracja z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem ERP
  • Możliwość dołączania różnych typów dokumentów
  • Wspólny interfejs do danych dotyczących klientów, produktów, konkurencji, prowadzonych projektów
5. Wygodny sposób wymiany informacji
  • Automatyczne powiadamianie o zdarzeniach dotyczących moich klientów oraz projektów
  • Zintegrowana poczta elektroniczna
  • Replikacja danych - umożliwiająca wymianę informacji między oddziałami firm

Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, crm@insoft.com.pl