Zarządzanie kontaktami Poznanie potrzeb i oczekiwań klienta decyduje o skuteczności oferty każdego przedsiębiorstwa. Firmy posiadające sprawne systemy zbierania informacji o rynku oraz umiejące komunikować się ze swoimi klientami osiągają sukces nawet na wymagających i wysoce konkurencyjnych rynkach. Aplikacja Insoft CRM służy do zarządzania kontaktami z klientami. Program pozwala kontrolować proces obsługi klienta, koordynuje zbieranie informacji o rynku oraz poprawia przepływ informacji wewnątrz firmy. Ułatwia także prowadzenie projektów handlowych, planowanie działań i prognozowanie sprzedaży. Kluczem systemu jest szybki dostęp do uporządkowanej informacji o klientach. Aby odnaleźć konkretnego klienta bądź dotyczące go zdarzenia wystarczy wpisać słowa kojarzące się nam z danym kontrahentem lub sprawą. Dotyczy to nie tylko danych teleadresowych czy personalnych ale także pełnej historii kontaktów z klientem - włączając przeprowadzone rozmowy telefoniczne, spotkania, wymienianą korespondencję, przebieg negocjacji, zamówienia, ustalenia i umowy. Zawsze wiemy jaki jest aktualny stan sprawy danego klienta oraz kto i za co odpowiada. I nie musimy się zmęczyć, aby te informacje odnaleźć. Korzystając z lepszej znajomości klienta usprawniamy jego obsługę i dajemy mu poczucie, że jego sprawa jest dla nas najważniejsza, że pamiętamy o nim. Dotyczy to całego cyklu sprzedaży oraz obsługi posprzedażnej. W efekcie klient chętniej wraca do naszej firmy przyczyniając się do zwiększenia przychodów - bez ponoszenia kolejnych kosztów marketingowych. Oprogramowanie Insoft CRM umożliwia dostęp do ściśle wydzielonych danych osobom z działu handlowego. Dzięki temu rozmawiając z klientem handlowiec od razu wie czy np. kontrahent nie zalega z płatnościami, jakie produkty klient u nas ostatnio kupował, z czym miał problem. Co więcej, dzięki mechanizmowi replikacji informacje te mogą być dzielone między oddziałami firmy oraz udostępniane handlowcom w terenie - także poprzez Internet. Funkcje oprogramowania Insoft CRM: 1. Łatwy dostęp do historii kontaktów handlowych Dane o klientach Kontakty personalne Warunki handlowe Oferty wysłane do klienta Przebieg negocjacji Ustalenia i umowy Zamówienia i faktury Telefony i korespondencja 2. Kontrolowanie kontaktów handlowych Historia zdarzeń dotyczących klienta Aktualny stan sprawy Kto i za co odpowiada? 3. Poufność informacji Ochrona dostępu i szyfrowanie danych (klucz prywatny i publiczny) Limitowany dostęp do danych - tylko dla osób uprawnionych Podpis elektroniczny gwarantujący autentyczność dokumentów 4. Integracja danych dotyczących klienta Dynamiczna integracja z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem ERP Możliwość dołączania różnych typów dokumentów Wspólny interfejs do danych dotyczących klientów, produktów, konkurencji, prowadzonych projektów 5. Wygodny sposób wymiany informacji Automatyczne powiadamianie o zdarzeniach dotyczących moich klientów oraz projektów Zintegrowana poczta elektroniczna Replikacja danych - umożliwiająca wymianę informacji między oddziałami firm Kontakt: INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72, crm@insoft.com.pl Program dla sklepu Dla sieci sklepów Dla restauracji Dla stacji paliw Zakup Napisz do nas