Microsoft CRM
Microsoft Dynamics CRM to w pełni zintegrowany system do zarządzania relacjami z klientami (CRM).
Microsoft CRM umożliwia tworzenie i zachowanie przejrzystego obrazu relacji z klientem na wszystkich etapach, począwszy od momentu nawiązania relacji, przez sprzedaż, aż po późniejszą opiekę posprzedażną i pomoc. W skład pakietu wchodzą narzędzia wspomagające sprzedaż, marketing i wszystkie procesy związane z obsługą klienta. System został zintegrowany z popularnym programem Microsoft Office Outlook. Dzięki współpracy z powszechnie wykorzystywanymi aplikacjami pakietu Microsoft Office, Microsoft Dynamics CRM to wyjątkowo efektywne i elastyczne rozwiązanie.
System Microsoft Dynamics CRM pomaga usprawnić i usystematyzować zarządzanie procesami biznesowymi dotyczącymi relacji z klientami.
Insoft sp. z o.o. jako Certified Partner firmy Microsoft świadczy usługi analizy przedwdrożeniowej, wdrożenia oraz customizacji rozwiązań opartych na bazie systemu Microsoft CRM. Wdrożyliśmy skutecznie MS CRM w szeregu firm w różnych branżach, m.in.:
- Barentz Europe BV - branża chemiczna, koncern międzynarodowy
- Novitus SA - branża IT, największy polski producent kas fiskalnych
- Higiena System sp. z o.o. - branża usługowa, zapewnienie czystości
- DRE sp. z o.o. - polski producent drzwi wewnętrznych i ościeżnic.
Marketing: dokładne, kompleksowe i aktualne informacje o klientach pozwalają podjąć trafne decyzje marketingowe
Segmentacja klientów w bazie danych pod kątem dochodowości, preferencji, potrzeb, pozwala opracować i prowadzić działania marketingowe zorientowane na precyzyjnie określonych rynkach. Dodatkowo korzystanie z dostępnych narzędzi definiowania przepływów pracy tzw. workflow pozwala na skuteczne realizowanie wypracowanych kampanii. Specjaliści zajmujący się marketingiem mogą wykorzystywać oferowane przez Microsoft Dynamics CRM narzędzia do:
- segmentacji klientów
- planowania i prowadzenia kampanii
- usuwania i weryfikacji danych
- analizowania i raportowania efektów wszystkich działań marketingowych
- współpracy przy obsłudze procesów związanych z kampaniami
- współdzielenia informacji.
Sprzedaż: więcej potencjalnych klientów i więcej udanych transakcji
Dostęp do kompletnych informacji o kliencie online lub offline, a także możliwość uzyskiwania przez specjalistów ds. sprzedaży dostępu w czasie rzeczywistym do zgłoszeń, identyfikowania możliwości sprzedaży wiązanej i skojarzonej przyczynia się do szybszego finalizowania większej liczby transakcji. System Microsoft Dynamics CRM oferuje następujące funkcje:
- zarządzanie relacjami z potencjalnymi klientami
- zarządzanie procesami handlowymi
- zarządzanie kontraktami
- zarządzanie obszarami sprzedaży
- analizowanie i prognozowanie sprzedaży
- dostęp do danych przez urządzenia mobilne w trybie online i offline
- szybki dostęp do informacji o produktach, usługach i cenników ofert.
Obsługa klienta: zaproponuj klientom więcej
Możliwość szybszego reagowania na problemy klientów, podejmowanie działań z wyprzedzeniem, efektywna obsługa klienta na stałym, wysokim poziomie, przekładająca się na dochodowość firmy w długim okresie. System Microsoft Dynamics CRM oferuje następujące funkcje:
- zarządzanie kontaktami z klientami i informacjami o nich
- zarządzanie relacjami
- zarządzanie produktami, usługami i kontraktami
- zarządzanie bazą wiedzy
- planowanie usług
- definiowanie przepływów pracy (workflow) między zespołami
- raportowanie i analizowanie świadczonych usług.
Aby uzyskać więcej informacji o rozwiązaniu MS CRM prosimy o Kontakt:
INSOFT sp. z o.o., Kraków, (012) 415-23-72 dział CRM, mscrm@insoft.com.pl