CRM - zarządzanie relacjami z klientami
Systemy CRM wspierają działania handlowe przedsiębiorstwa: zwiększają skuteczność sprzedaży, poprawiają nadzór nad procesem handlowym i usprawniają obsługę klienta. W dłuższej perspektywie systemy CRM są istotnym czynnikiem konkurencyjnym firmy - umożliwiając łatwe gromadzenie, automatyczne porządkowanie i szybkie udostępnianie wiedzy o klientach i otoczeniu rynkowym.
Systemy CRM oferujemy w wersjach dostosowanych do branży i konkretnych potrzeb klienta.
Microsoft CRM to w pełni zintegrowany system do zarządzania relacjami z klientami (CRM), przeznaczony dla średnich i dużych firm. Więcej ...
Insoft
CRM jest wygodnym w użyciu systemem do zarządzania kontaktami z klientem. Działa na platformie
IBM Notes Domino - stanardzie informatycznym w zakresie komunikacji, współpracy, pracy grupowej oraz wymiany informacji w zespole. System wspomaga pracę działów handlowych, koordynuje obsługę klienta i akcje marketingowe, umożliwia wszechstronne raportowanie, zarządzanie dokumentacją i projektami oraz integrację z infrastrukturą IT przedsiębiorstw.
Więcej ...
Insoft CRM Kancelaria jest kompleksowym systemem informatycznym wspomagającym pracę kancelarii prawnej.. Więcej ...
Insoft sp. z o.o. świadczy usługi analizy przedwdrożeniowej oraz wdraża i dostosowuje rozwiązania CRM oparte na standardach
Microsoft CRM oraz
IBM Lotus Notes.
Więcej
informacji oraz przykładowe
wdrożenia.
Więcej informacji: tel. (012) 415-23-72, e-mail: crm@insoft.com.pl