Systemy sprzedaży

CRM - zarządzanie relacjami z klientami


Systemy CRM wspierają działania handlowe przedsiębiorstwa: zwiększają skuteczność sprzedaży, poprawiają nadzór nad procesem handlowym i usprawniają obsługę klienta. W dłuższej perspektywie systemy CRM są istotnym czynnikiem konkurencyjnym firmy - umożliwiając łatwe gromadzenie, automatyczne porządkowanie i szybkie udostępnianie wiedzy o klientach i otoczeniu rynkowym.

Systemy CRM oferujemy w wersjach dostosowanych do branży i konkretnych potrzeb klienta.

Microsoft CRM to w pełni zintegrowany system do zarządzania relacjami z klientami (CRM), przeznaczony dla średnich i dużych firm. Więcej ...


Insoft CRM jest wygodnym w użyciu systemem do zarządzania kontaktami z klientem. Działa na platformie IBM Notes Domino - stanardzie informatycznym w zakresie komunikacji, współpracy, pracy grupowej oraz wymiany informacji w zespole. System wspomaga pracę działów handlowych, koordynuje obsługę klienta i akcje marketingowe, umożliwia wszechstronne raportowanie, zarządzanie dokumentacją i projektami oraz integrację z infrastrukturą IT przedsiębiorstw. Więcej ...

CRM - zarządzanie kontaktami handlowymi

Insoft CRM Kancelaria jest kompleksowym systemem informatycznym wspomagającym pracę kancelarii prawnej.. Więcej ...



Insoft sp. z o.o. świadczy usługi analizy przedwdrożeniowej oraz wdraża i dostosowuje rozwiązania CRM oparte na standardach Microsoft CRM oraz IBM Lotus Notes.

Więcej informacji oraz przykładowe wdrożenia.

Więcej informacji: tel. (012) 415-23-72, e-mail: crm@insoft.com.pl